יום שני, 23 במרץ 2009

החבילה הגיעה!!

לפני כשבוע וחצי עשיתי הזמנת "ניסוי" מForever21.
התלהבתי והעמסתי סל די גדול אך בדרך "לקופה" ניפיתי כל מיני שטויות ונשארתי עם שטויות אחרות.
בחרתי בקרדיגן שהיה בסייל,שרשרת בוהו,חגורת ניטים,ארנק מנוחש,סרט לשיער ומשקפיים.
הרכישה עצמה יצאה די זולה אבל (וזה אבל גדול!) דמי המשלוח הגיעו ל50$,בסה"כ יצא 100$.
אך בהמשך נכונה לי הפתעה..מתקשרים מחברת השליחים ודורשים עוד 180 ש"ח על מכס, לא הייתה לי ברירה אלא לשלם את הסכום.בסה"כ אני מרוצה מהפריטים ולא,אני לא מזמינה משם יותר!
הנה התמונות:






5 תגובות:

  1. וואו! איזו גניבה
    עם עושים משלוחים עושים אחד ענק בשוץף עם מישהו.

    פריטים שעושים לי לבכות שאין כזאת חנות זולה בארץ. ;(

    השבמחק
  2. הכל נראה ממש טוב!
    יש לי גם משקפיים כאלה ואני מאוהבת שהם!

    השבמחק
  3. צריך להתארגן על מישהו בארה"ב ןלהזמין אליו , ואז הוא שולח לך את זה כדואר רגיל - חוסך גם משלוח וגם מכס

    השבמחק
  4. קנית פריטים ממש שווים!
    אני גם מחפשת משקפי שמש לקיץ, ממש לא בא לי לבזבז אלפים על משקפיים יקרות, אני מקווה לקנות אותם בחול, זה יוצא הרבה יותר זול וכמובן המבחר מגוון יותר.
    אז בנתיים (מכיוון שנראה כי החול יהיה רק בסתיו) חשבתי ללכת על רשתות קצת יותר עממיות. חפשתי משהו נחמד ב-A.A, בד"כ יש להם דגמים ממש מגניבים, אבל לא מצאתי כלום, גם בטופשופ הכל מכוער (אולי זה רק בירושלים)... מבאס :(

    השבמחק
  5. המכס הזה ממש מגוחך, זה לא שעשית קנייה כזו גדולה. אוף איתם.

    השבמחק