יום חמישי, 19 במרץ 2009

Day off

יום החופש שלי מהעבודה זה כמו יום חג בשבילי
במיוחד כשאני נוסעת לטייל בת"א,
אני לא אתחיל להתפרס פה על אהבתי העזה לעיר הזו, שאף אחד ממקורבי כנראה לא כל כך מבין...

טיילתי לי לתומי בדיזינגוף סנטר והייתי בערך שעתיים בזארה,מדדתי את כל הנעליים בחנות ולא מצאתי זוג א-ח-ד במידה 36! איך זה ייתכן?! יצאתי זועמת מהחנות עם רשימה של קודים בכדי להזמין את כל הנעליים..
אני עוד אקנה אותן! :P

המשכתי לטופשופ והמוכרת שם הייתה כל כך נחמדה ולא צבועה שכמעט קניתי שם כמה שמלות מהממות
וכאן שוב נחלתי כישלון! הכל היה גדול עליי!
יצאתי בידיים ריקות לכיוון שינקין וקפצתי לגיחה בשוק בצאלאל שם למרבה הפלא מצאתי 4 חולצות מכופתרות ב10 ש"ח כל אחת ועוד ווסט חמוד עם כפתורים שבנתיים אין לי מושג למה לצוות אותו אבל לא יכולתי לוותר.

בחנות היד שנייה גולואז מצאתי חגורת עור מהממת ולא כל כך זולה(80 ש"ח) והיא בדיוק מה שחיפשתי!

מכיוון שמהבוקר לא אכלתי כלום וגוועתי ברעב נכנסתי לאכול בסושי טו גו בזמן שאני מחכה לחבר שלי שיסיים לעבוד.
וחתול אחד ג'ינג'י ישב לידי כל הזמן שאכלתי...
כל כך נהניתי מהלבד ומהעיר שישבתי שם קרוב לשעה :]


טופשופ



הסושי

החתול



טוניקה זארה,טייץ מבריק פול&בר,סנדלים ניין ווסט.

ממהרת לעבודה,אדיוס

4 תגובות:

  1. התלבשת מקסים!!
    אין כמו שופינג בתל אביב..

    השבמחק
  2. אהבתי את השילוב של החצאית הכתומה ןהחולצה (זה נראה כתום אדום כזה במחשב..)

    אני אישית מתה על תל-אביב.. העיר האהובה עלי V_V
    והחתול הג'ינ'י ממש חמוד ^-^

    השבמחק
  3. המוכרים בטופשופ באמת עושים לך חשק לקנות שם.. ואז שיוצאים בידיים ריקות אני אישית מרגישה קצת לא נעים

    השבמחק
  4. אשמח לקישור של האתר הקוריאני :)

    השבמחק