יום שני, 4 במאי 2009

"איזה יפה היא לבושה"

אמרו המוכרות בזארה דיזינגוף... ואני הסמקתי:]
אני מן טיפוס ביישני כזה שכשכל פעם מישהו מנסה להחמיא לי אני ישר נהיית עגבנייה!

בכל אופן הייתי בשבוע שעבר בטיול בת"א,שוב לבדי אבל כבר התרגלתי.
בעזריאלי מצאתי בגד ים מהממם של בלילבונג וגם קיבלתי 20% הנחה כי ידיד שלי עובד שם איזה כיף!
בדיזינגוף מצאתי שורט גבוהה מג'ינס וג'קט כחול מתוק בזארה ששם היו לי דברים להחלפה אז יצאתי בזול:]






וכמו שספי מway too yellow אומרת , הכי כיף להצטלם במלתחות של זארה!
תהנו ונשיקות!

8 תגובות:

  1. מהמם!
    מאיפה הפריטים?

    השבמחק
  2. תודה יקירתי וצודקת שכחתי לציין מאיפה!
    הג'קט מפול&בר לפני 5 שנים
    שמלה+צעיף מפול&בר מהעונה
    ווסט של סבתא שלי
    נעליים אלדו

    השבמחק
  3. הג'קט מהממם , איזה באסה שהוא ישן! מאוד יפה לך אדום :)

    השבמחק
  4. המוכרות בהחלט צדקו ;)
    פשוט מהממת!!

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. הי יקירתי. היה ממש כיף לקרוא את התגובה שלך אצלי בבלוג. את ניראת מהמם בתמונות כאן ולבושה באמת מיוחד. אהבתי הכל כולל הג'קט ההורס והסנדלים.

    התגובה הקודמת שהוסרה, זאת אני. פשוט נכנסתי מיוזר לא שלי בטעות.
    נשיקות

    השבמחק
  7. התמונות הכי יפות יוצאות בתאים של זארה.
    וכנראה שהמוכרות של זארה יודעות דבר או שתיים, כי באמת התלבשת מהמם :]

    השבמחק
  8. הי לנה,
    את יכולה לשים בבקשה את הכתובת או שם של האתר הקוריאני ממנו הזמנת את ה-ACID WASH JEANS?
    לקחו לך עליו גם דמי משלוח או מכס?
    זו פעם ראשונה שאני בבלוג שלך, ד"א הוא יפה...תתחדשי:)
    לפני כחודש ראיתי באתר של FOREVER 21 שיש חודש עם משלוח בינלאומי חינם. מלאתי סל קניות וירטואלי, ואז נזכרתי שיש בטח מכס גבוה אז ביטלתי...ממש מבאס :)
    תודה,
    לירון

    השבמחק