יום ראשון, 24 במאי 2009

שבת של טיול

ביום שבת סוף סוף התפנקנו על טיול מחוץ לעיר, זה היה לגמרי בספונטניות והיינו בכל כך הרבה מקומות.
בעיקרון חיפשנו פארק בפתח תקווה ,אך הסתבר שהיה סגור בשבת,אז נסענו לבריכת הנופרים איפשהו ליד ראש העין ועשינו טיול במקום הפסטורלי המהממם שם.
אח"כ נסענו לאכול בת"א כי היינו כל כך מורעבים עוד מהצהריים שפשוט כל אחד טרף לאפה(באיזה מקום קטן ליד כיכר דיזינגוף) והיה טעים בטירוף!
ואיך אפשר לוותר על כמה תמונות בכיכר דיזינגוף? אני?!
בדרך ראינו שלט של יריד המותגים ופנינו לגני התערוכה(כמובן אחרי האוכל!) שם מצאתי שורט של GUESS. אני מאמינה שפספסנו הרבה דברים שווים בגלל שהגענו ביום האחרון.
חבר שלי יצא עם הרבה יותר דברים ממני מי היה מאמין?!
המזג אוויר והאווירה בכלל היו על גבול האופוריה.
הרבה זמן שלא נהניתי מדבר כה פשוט כמו טיול בטבע בלי שום תכנונים ואירגונים מיותרים! שוב מוכיח את הטענה שכשאין יותר מידי ציפיותך אין אכזבות!
הלבוש שלי בהתאם,פשוט,נוח וקליל.








אני לובשת חולצה Pull&Bear
חצאית מMango
סנדלים שהוזמנו מebay שנה שעברה
שרשרת Forever 21
תיק Zara
משקפי שמש Ray Ban

החבר לובש חולצה מתנה מרומניה,ג'ינס מפול,כפכפים הוואינאס,משקפי שמש ריי באן.

היום בבוקר חזרתי מהבית של חבר שלי וכבר מצאתי הזדמנות לשים את השורט של guess
חולצה מזארה כפכפים הוואינאס

9 תגובות:

  1. היי ,
    ראיתי שהזמנת מהאתר forever21
    ורציתי לדעת אם אפשר ליצור אותך קשר
    כי יש כמה דברים שאני רוצה לברר

    אם תוכלי להשאיר כאן בתגובות אימייל, אייסקיו, מסנג'ר או משהו זה יהיה נחמד
    רוני

    השבמחק
  2. מאוהבת בתיק ובחולצה (:
    מוזמנת לבקר(:

    השבמחק
  3. סגנון מקסים,
    אשמח אם תבקרי גם בבלוג האופנה שלי :)

    השבמחק
  4. לאנונימי\ת אכן הזמנתי פריטים משם אך אני לא כל כך ממליצה בגלל המשלוח היקר מאוד. בכל אופן ניתן ליצור איתי קשר במייל leecl@walla.com

    MyMoonDay ו Luba תודה מתוקות! בהחלט אקפוץ לביקור:]

    השבמחק
  5. התיק והסנדלים ממש מדליקים (:
    מוזמנת אליי (:

    השבמחק
  6. את לבושה כל כך יפה...תתחדשי על המכנס,הוא ממש יפה,והתיק פשוט מדהים!

    השבמחק
  7. התלבשת מקסים!!! החצאית מדהימה...
    תתחדשי על השורט :)

    השבמחק
  8. החצאית ממנגו מקסימה והגב בחולצה זה הפתעה נעימה..

    השבמחק
  9. בחירה נבונה. אין כמו איזה טיול רומנטי באזור בריכת הנופרים (אפילו אם לא קופצים למים) בשביל לתת לסט החדש מזארה איזו חשיפה קלה לטבע.. :)

    השבמחק