יום ראשון, 12 ביולי 2009

ריצות בת"א

ביום חמישי האחרון אני וחברתי אילנה רצנו בת"א,כלומר בין החנויות...
השתחררתי מהעבודה כשכבר חשבתי שזה לא ייצא לפועל ודהרנו לנו לאוטובוס לת"א.
הגענו לשינקין כרגיל והתחלנו בסיורנו. החנות הראשונה שנכנסנו כבשה את ליבי)עמכם הסליחה לא שמתי לב לשם אפילו...),עבודות יד בכסף,תליונים וטבעות מהממות פשוא הייתי מוקסמת!
רכשתי משם תליון בצורת חרב.


לאחר מכן המשכנו לגולואז שם חברתי קנתה טייץ אדום מבריק מהמם בהשראת אמבר רוז.


twisted style
נכנסנו לחנות של הוויאנאס (שתינו מכורות)ואז הלחטנו שעוד לא חרשנו מספיק על הטורקיז המטאליות:]
תפסנו מונית לדיזינגוף ונתקענו בטופשופ עד הסגירה
קניתי 2 טי שירטס אוברסייז בצבע סלומון(שלאחרונה הכל אצלי מתחיל להיות בצבע הזה( ולבן,אחת פרחונית ושורט שחור קצרצר.
הנזק: 570 ש"ח.
כמה תמונות מהחוויה:




אני לובשת אוברול מפול&בר,גופיה מאירית,תיק ממנגו ונעליים מאלדו

מקווה שלכולם היה סופ"ש מהנה!

4 תגובות:

  1. האוברול שלך נראה ממש מרשים, חבל שאין תמונה שלך בעמידה כדי להתרשם יותר.
    הנעליים שניקנו מדהימות! תתחדשי!

    השבמחק
  2. היי. חיפשתי בדיוק את הנעליים הללו השבוע בחנות של אלדו בשינקין ואמרו לי שכבר אין להשיג אותן. אשמח לדעת אם הן נקנו באלדו בשינקין או בסניף אחר?

    השבמחק
  3. היי שוב. בקשר למייל הקודם שלי - בינתיים מצאתי בסוף זוג באלדו בקניון איילון (האחרון בחנות ובדיוק במידה שלי!), אז הסתדרתי. תודה בכל אופן.

    השבמחק
  4. הטייץ האדום.... לא נעים אבל דוחה ברמות... סטייל נערת דיסקו חסרת טעם... צורח, מביא בחילה.

    השבמחק