יום ראשון, 26 ביולי 2009

הדפס חייתי

לאחרונה יש לי קטע להדפסים חייתיים שכאלה,או שזה בגלל שכל החנויות מתהדרות בכמה וכמה פריטים עם הדפס של זברה\נמר\נחש וכו' או שהרוסייה שבי פורצת החוצה!

בשבוע האחרון היה לי חופש ויש לי כל כך הרבה אאוטפיטים לחלוק וחוויות !
ביום רביעי אני וחברתי היינו בטיול יומולדת בת"א.
התחלנו בדיזינגוף סנטר(אוי המזגן) שם קניתי חגורה בזארה בסגנון יווני,2 חצאיות באמריקן אפרל אחת שחורה וחרושה על כל הבלוגריות,והשניה (שזה הדובדבן בקצפת:]) מבריקה בצבע כחול\סגול שכמה מחברותיי כבר כינו אותה קונדום ענבים עמכם הסליחה.
חברתי קנתה חלק עליון של בגד ים בצבע סגול שחור מהמם.
אכלנו בפוטטו את התפוח אדמה האפוי עם שמנת פטריות,קצת מוזר לטעמי שהשמנת חמוצה!
לאחר מכן המשכנו לשוק בצלאל בו נתגלה לי שדוכן של זארה הוא הכי שוק שיש והפריטים חלקם אפילו מזומזמים.. המשכנו לסמטה האלמונית ופיתחנו שיחה נחמדה עם המוכרת בהמחתרת וגם נהנינו מהמיזוג.
בשוק הכרמל מצאנו שורטים מבריקים ומגניבים 2 ב-50,חפרנו בערמת התליונים והעגילים ויצאנו מרוצות.
קניתי 2 זוגות של הוויאנאס פשוטות בשחור וירוק דשא.
ואז קינחנו ביוגורט.

אחחח הצלחה:]





4 תגובות:

  1. באמת הצלחה! תתחדשי על כל הפריטים החדשים,והחולצה שלך ממש מגניבה ((:

    השבמחק
  2. link me please: http://look10.blogspot.com/2009/07/cookie-fashion-mango-paul-bear.html
    thanks

    השבמחק
  3. תתחדשי!! אין כמו סיבובי שופינג..
    האוטפיט שהרכבת ממש יפה, הטרנד המנומר נראה עלייך מעולה.

    השבמחק
  4. החיה מהממת עלייך. למה לכולם יש כזה ורק לי לא!
    בא לי גם משהו עם חיה עליו.

    השבמחק